reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Kompasová

Kristína Kompasová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Pár viet o mne vám nepomože, pár strán neprezradí a pár kníh nevyjadrí to, kto som...ale na začiatok stačí, že som to JA... Zoznam autorových rubrík:  Všetko, na čom mi zaležíBásne moje najmilšiePríbehy skutočné i neskutočnéSúkromnéNezaradené

reklama

Príbehy skutočné i neskutočné

Bublinkové divadlo

Kristína Kompasová

Bublinkové divadlo

Mali sme dost penazi, mohli sme si kupit vela veci, ale nekupili sme si ich. Mali sme vela predstav, co cez tie krasne dni stravene spolocne, urobime. Isli sme na kolotoce a kupili si svoj prvy bublifuk po siestich rokoch.

  • 28. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 722x
  • 7
Zbierka plyšových medvedíkov

Kristína Kompasová

Zbierka plyšových medvedíkov

keď nemáš koho ľúbiť. Alebo ako vedia deti potešiť dospelých svojimi slovami.

  • 14. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 108x
  • 13
Našiel som šťastie!...Áno? Akú má adresu?

Kristína Kompasová

Našiel som šťastie!...Áno? Akú má adresu?

Šťastie. Tak po ňom túžime, ale nikdy nevieme, kedy nás zastihne. Neoplatí sa čakať na neho na zastávke, doma, či v práci. Ono aj tak príde, kedy sa mu zachce. Nemôžeme mu poslať e-mail, ani poštu, ani sa s ním osobne stretnúť, ani porozprávať sa s ním, ale predsa ho považujeme za niečo výnimočné (nebudem filozofovať:))

  • 5. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 147x
  • 11
Bol raz jeden letný večer.

Kristína Kompasová

Bol raz jeden letný večer.

Bol to Obyčajný letný večet. Taký, ako každý iný.

  • 3. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 877x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu