reklama

Príbeh o Nej a o Nej

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Skláňa hlavu k zemi,

čím nižšie, nech sa jej dotýka najviac,

nikdy sa jej to nepodarí úplne,

naďalej však verí,

smútok cíti len občas,

keď ju zachytí melanchólia,

objíme ju chladnými rukami,

nenechá ju bezmyšlienkovite žiť.

Nie.

Prinútila ju pocítiť niečo

presahujúce jej myšlienky,

jej pomaly plynúci život.

Idú dni, roky, desaťročia.

Každou chvíľou sa približuje k nej viac a viac.

Jarné prekvitanie okolia ju dvíha na chvíľu k nebesiam,

aby si uvedomila, že tam dole je jej predsa len lepšie.

Počas horúcich dní ju utišuje pokojným zvukom listov,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

melódia v nej znie v momentoch samoty.

Cez jesenné predlžujúce tiene ju zasype romantickými listami,

sú to jemné pierka nádeje.

Zimná tlmená atmosféra jej dáva naplno pocítiť ich blízkosť,

neprekoná ju žádny iný pocit.

Stoja na tom istom mieste, ako vtedy,

nič sa nezmenilo,

obidve veria,

držia sa seba vášnivo,

jemne,

citlivo,

láskyplne...

Jedného dňa začujú zvuky,

iné ako tie ich dobre známe.

Dotýka sa jej čoraz viac,

každým kúskom seba,

už je pri nej blízko,

v tuhom objatí.

Vtedy sa Smutná vŕba dotkla svojej Zeme.

Kristína Kompasová

Kristína Kompasová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Pár viet o mne vám nepomože, pár strán neprezradí a pár kníh nevyjadrí to, kto som...ale na začiatok stačí, že som to JA... Zoznam autorových rubrík:  Všetko, na čom mi zaležíBásne moje najmilšiePríbehy skutočné i neskutočnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu