reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Kompasová

Kristína Kompasová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Pár viet o mne vám nepomože, pár strán neprezradí a pár kníh nevyjadrí to, kto som...ale na začiatok stačí, že som to JA... Zoznam autorových rubrík:  Všetko, na čom mi zaležíBásne moje najmilšiePríbehy skutočné i neskutočnéSúkromnéNezaradené

reklama

Všetko, na čom mi zaleží

(S)poznáš ma?

Kristína Kompasová

(S)poznáš ma?

Po x-tý krát si uvedomujem, aký som blázon.

  • 8. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
...kde bolo, tam bolo...

Kristína Kompasová

...kde bolo, tam bolo...

...keď je realita veľmi blízko k snom (alebo opačne)

  • 14. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 594x
  • 2
Na oblakoch je monumentálne, nekonečne, úžasne

Kristína Kompasová

Na oblakoch je monumentálne, nekonečne, úžasne

a to jedine kvôli tomu, že...

  • 11. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Liečivý, upokojujúci, posiľňujúci, má priaznivé účinky na dušu

Kristína Kompasová

Liečivý, upokojujúci, posiľňujúci, má priaznivé účinky na dušu

a ten úprimný budete chcieť po celý život.

  • 23. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Som tu ako teenagerský mimozemšťan

Kristína Kompasová

Som tu ako teenagerský mimozemšťan

Keď sa teraz pozerám na udalosti spred roku alebo dvoch rokov, uvedomujem si, aké som bola ešte dieťa. Aj vy sa tak niekedy cítite alebo som z inej planéty?

  • 29. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
Ako deti (aj dospelí) potrebujú počuť tie dve slová...

Kristína Kompasová

Ako deti (aj dospelí) potrebujú počuť tie dve slová...

...ĽÚBIM ŤA!

  • 21. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu