reklama

S melódiou

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vieš vôbec, čo s ňou robíš?

Tvaruje sa pod tvojimi rukami,

tancuje na krídlach vážky,

vnímaj pohyb jej pier, predtým než niečo iné zistíš.

Nie je to impozantný pohľad?

Každý kúsok jej tela odzrkadľuje teba,

len si všimni ako sa jej lesknú oči,

to robia aj tie tvoje, nepotrebujete sa viac zohrať.

Ona nesníva, to vôbec nemusí,

ona žije, vibruje jej srdce,

motýľ je oproti nej zničená bytosť,

a predsa nevie čo robí, ani čo okúsi.

Všímaš si napätie sálajúce z nej,

vrie ti krv, keď sa tvoja melódia hrajúca v útrobách

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

rozozvučí jemnými tónmi ešte jemnejšej duše,

keď pridá do teba niečo, čo je v nej.

Prudkosť sa ťa zmocní,

dala ti energiu, netušíš prečo,

zisti to, dotkni sa, presveč sa, neuteč.

Tu sa to začalo, tu sa to nekončí.

Kristína Kompasová

Kristína Kompasová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Pár viet o mne vám nepomože, pár strán neprezradí a pár kníh nevyjadrí to, kto som...ale na začiatok stačí, že som to JA... Zoznam autorových rubrík:  Všetko, na čom mi zaležíBásne moje najmilšiePríbehy skutočné i neskutočnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu